Search This Blog

Tuesday, March 17, 2015

無恥之徒


  去年十月香港佔中期間,有市民不滿學民思潮召集人黃之鋒發起佔中影響市民生活和生計,於是在網上號召反佔中人士也去圍堵黃之鋒的住所。當時在金鐘天天忙於佔中的黃之鋒得聞此消息,便到大台上公開回應說:「唔好搞我父母,禍不及父母。」
  
  前日,特首梁振英女兒在臉書上發表對母親的不滿內容,並有救護車和警車到場,其後證實沒有需要服務後便離去。梁振英主動召開記者會,指女兒有病,情緒反覆,請公眾給予女兒康復休息的空間。
  
  而當日拿著咪高峰叫人不要搞他父母的黃之鋒,在臉書上發表了長達一千四百字的貼文,評說梁振英女兒事件。讀罷黃這篇口白式文字,心底一陣寒氣,人品惡劣如此者,粗鄙自大又雙種標準,毫無道德底線,在別人的傷口上撒鹽。自己搞政治就要求公眾不要「騷擾」他父母,但自己又公然謾罵特首太太和挖苦人家生病的女兒。對黃同學只能用一個詞來形容:無恥之徒!

  為免看官說筆者偏見,下節錄原文及原標題,請君定奪:

【嗰種「成功人生」既概念套落齊昕度,根本就係玩殘佢】

繼梁齊昕落老蘭擺相上Facebok後,今朝就接二連三發咗好多個Facebook Status,講佢呀媽點樣暴力對待佢,以致佢打算離家出走……

梁唐清儀可能真係覺得落老蘭等於隨便同人發生性行為,喺佢地對罵甚至動武既過程裡面,十居其九佢媽都係話:「你係特首個女你架,你點可以!@#$%^%$#@#$%^%$#@(下省一萬字)」。…

雖然咁講好誇張,但我真係唔排除梁齊昕就係全香港最想梁振英落台既人,因為之所以今日搞成咁,家庭永無寧日、母親暴力對待、公民權利被剝奪,一切一切都源自佢呀爸係「特首」,若然佢呀爸唔係特首,即使呀媽要管,斷估都唔會管得咁誇張,只要「特首女兒」唔再係梁齊昕既身份,即使家暴問題未能完全解決,屋企裡面既火藥味都會少番啲。

唔計雨傘運動時既黃之鋒同埋Alexter,全香港1824歲依個AGE GROUP裡面,全香港最多曝光嗰個應該就係佢,無錯梁齊昕單野的確好juicy,今朝Facebook上面佢既消息update率同雨傘運動佔領期間有得揮…

作為15歲時冒起被傳媒瘋狂捕獲既學生,我都有啲明白佢果種年少成名既壓力兼感覺…我同佢最大既分別應該只係我有屋企人比既空間、包容同支持。…換句說話講,只要一日中央要梁振英做特首,梁齊昕都要繼續承受不必要既壓力。


齊昕加油,唔好輸比刻毒涼薄既母親。